Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Ο Κοσμικός Χριστός



Ο Χριστός δεν είναι ένα άτομο, αλλά μια Συμπαντική Αρχή, Κοσμική και Απρόσωπη.

Η διδασκαλία της Zend Avesta εκτός από την ομοιότητα με τις διδακτικές αρχές της Βίβλου των Νεκρών της Αιγύπτου, περιέχει την Αρχή Χριστός. Η Ιλιάδα του Ομήρου και η εβραϊκή Βίβλος, όπως και η γερμανική Έδδα και τα βιβλία των Σίβυλλων των Ρωμαίων, περιέχουν την ίδια Αρχή Χριστός. Αυτά είναι αρκετά για να δείξουμε ότι ο Χριστός είναι προγενέστερος του Ιησού της Ναζαρέτ.

Μεταξύ των Περσών, ο Χριστός είναι ο Ορμούζ, ο Αχούρα Μάζδα, τρομερός εχθρός του Αριμάν (Σατανάς) που φέρουμε μέσα μας.

Μεταξύ των Ινδών ο Χριστός είναι ο Κρίσνα και το Ευαγγέλιο του Κρίσνα είναι πολύ παρόμοιο με το Ευαγγέλιο του Ιησού της Ναζαρέτ. 

Μεταξύ των Αιγυπτίων, ο Χριστός είναι ο Όσιρις κι εκείνος που τον ενσάρκωνε ήταν πραγματικά ένας Οσιριοποιημένος. 

Μεταξύ των Κινέζων είναι ο Φου-Χσι, ο Κοσμικός Χριστός, ο οποίος έφτιαξε το I Ching, βιβλίο των νόμων και διόριζε δράκους υπουργούς.

Μεταξύ των Ελλήνων, ο Χριστός ονομάζεται Ζαγρεύς - Διόνυσος, ο Ανώτερος των θεών.

Μεταξύ των Αζτέκων είναι ο Κεξαλκόατλ, ο Μεξικανός Χριστός. 

Μεταξύ της γερμανικής Έδδα είναι ο Βάλντερ, ο Χριστός που δολοφόνησε ο Όντερ, ο θεός του πολέμου, με ένα βέλος από δέντρο mosdicus. 

Έτσι, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τον Χριστό σε πολλά αρχαία βιβλία και σε αρχαίες παραδόσεις που έρχονται χιλιάδες χρόνια πριν από τον Ιησού. Όλα αυτά μας προσκαλούν να δεχτούμε ότι ο Χριστός είναι μια Κοσμική Αρχή που βρίσκεται στις ουσιαστικές αρχές όλων των θρησκειών.

Πραγματικά υπάρχει μόνο μία θρησκεία, μοναδική και κοσμική. Αυτή η θρησκεία παίρνει διάφορες θρησκευτικές μορφές ανάλογα με τους καιρούς και τις ανάγκες της ανθρωπότητας. Έτσι λοιπόν, καταλήγουν παράλογες οι θρησκευτικές διαμάχες, γιατί κατά βάθος όλες είναι μοναδικές τροποποιήσεις της κοσμικής και συμπαντικής θρησκείας.

Η σύγχρονη ανθρωπότητα έχει κάνει το λάθος να ξεχωρίσει τον μεγάλο Δάσκαλο Ιησού από όλους τους προηγούμενους που σαν αυτόν επίσης Χριστικοποιήθηκαν. Αυτό έχει βλάψει την σημερινή ανθρωπότητα. Χρειαζόμαστε να καταλαβαίνουμε κάθε φορά και καλύτερα, ότι όλες οι θρησκείες είναι μία και μοναδική θρησκεία.

Η Μαρία, η μητέρα του Ιησού, είναι η ίδια η Ίσιδα, η Ήρα, η Δήμητρα, η Μάγια, η Κοσμική Μητέρα
ή Κουνταλίνι (Σεξουαλική Φωτιά) από την οποία γεννιέται πάντα ο Κοσμικός Χριστός.

Η Μαρία Μαγδαληνή είναι η ίδια η Ιστάρ, η Αφροδίτη, η Βένους.

Οι Μάρτυρες, οι Άγιοι, οι Άγιες, οι Άγγελοι, τα Δαιμόνια και τα Χερουβείμ είναι οι ίδιοι οι Θεοί,
Ημίθεοι, Τιτάνες και αγγελιαφόροι των Θεών στις Παγανιστικές μυθολογίες. Όλες οι θρησκευτικές Αρχές του Χριστιανισμού είναι Παγανιστικές και όταν 
θα έχουν εξαφανιστεί οι θρησκευτικές μορφές του σήμερα, οι αρχές τους θα αφομοιωθούν από τις καινούργιες θρησκευτικές μορφές του μέλλοντος.

Καθώς αυτό το κοσμικό Ον συνεργάζεται στενά με το Νόμο της Δράσης και της Αντίδρασης, η εργασία Του μέσ' από τον Μαιτρέγια θα προκαλέσει μιαν αντίδραση στις τωρινές χαώδεις και βίαιες συνθήκες και θα φέρει μια εποχή τόσης ειρήνης και συναισθηματικής ηρεμίας όσο είναι το μίσος και η βία που επικρατούν σήμερα.

Ο Χριστός έγινε η Ενσωμάτωση, μ' έναν εντελώς νέο και ισχυρό τρόπο, της ενέργειας που ονομάζουμε Αρχή του Χριστού ή Χριστική Συνείδηση – που είναι η ενέργεια της εξέλιξης αυτή καθεαυτή. Καθώς αυτή η ενέργεια εκλύεται από Εκείνον στον κόσμο, έχει αναπροσανατολίσει την ανθρωπότητα προς την πνευματική (όχι κατ' ανάγκη τη θρησκευτική) ζωή και μας έχει προετοιμάσει να Τον αναγνωρίσουμε και να Τον ακολουθήσουμε τώρα και ν' αποδεχτούμε την αρχή του μοιράσματος από κοινού των πόρων. Εκατομμύρια άνθρωποι ανταποκρίνονται σ' αυτή τη δυνατή ενέργεια σήμερα· αυτή μας αφυπνίζει στην πνευματική βάση της ζωής κι έτσι εκπληρώνεται ένας από τους τρόπους εμφάνισης του Χριστού – η εμφάνισή Του στις καρδιές των ανθρώπων. 

Ένα μεγάλο κοσμικό Ον, ο Αβατάρ της Σύνθεσης, έχει εισέλθει, μέσ' απ' το Χριστό, στην πλανητική μας ζωή. Ο Αβατάρ της Σύνθεσης ενσωματώνει τις ενέργειες της Θέλησης, της Αγάπης και της Νοημοσύνης, συν μιαν άλλη ενέργεια για την οποία δεν έχουμε ακόμα όνομα. Αυτή η Οντότητα δεν μπορεί να κατέβει χαμηλότερα από το νοητικό επίπεδο και απ' αυτό το επίπεδο διοχετεύει την τετραπλή της ενέργεια μέσ' από το Χριστό στον κόσμο.  

 "Έρχομαι ίνα ζωήν έχωσιν και περισσόν έχωσιν"

"Πολλές φορές Μ' έχετε ακούσει να λέω
ότι ο Ερχομός Μου σημαίνει αλλαγή.
Πιο συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη αλλαγή
θα είναι στις καρδιές και στο νου των ανθρώπων,
γιατί η Επιστροφή Μου ανάμεσά σας είναι σημάδι
ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να δεχτούν νέα ζωή.
Αυτή τη Νέα Ζωή για τους ανθρώπους τη φέρνω περισσή.
Σε όλα τα επίπεδα αυτή η Ζωή θα ξεχυθεί,
φτάνοντας στις καρδιές και στις ψυχές και
στα σώματα των ανθρώπων,
φέρνοντάς τους πιο κοντά στην ίδια την Πηγή της Ζωής.
Το έργο Μου θα είναι να διοχετεύσω
αυτά τα Ύδατα της Ζωής μέσ' από σας.

Είμαι ο Υδροφόρος.
Είμαι η Υδρία της Αλήθειας.
Αυτή την Αλήθεια θα σας την αποκαλύψω
και θα σας ανυψώσω στην αληθινή σας φύση.
Είμαι ο Ποταμός.
Μέσα από Μένα ρέει το νέο ρεύμα Θεόδοτης Ζωής,
και αυτή τη Ζωή θα την προσφέρω σ' εσάς.
Έτσι μαζί θα περπατήσουμε στον Κήπο Μου,
θα μυρίσουμε το άρωμα των Λουλουδιών Μου,
και θα γνωρίσουμε τη χαρά της εγγύτητας με το Θεό.
Φίλοι Μου, αυτά τα πράγματα δεν είναι όνειρα.
Όλα αυτά θα είναι δικά σας.
Η Αποστολή Μου θα σας τα διασφαλίσει". 

Δικό Του έργο είναι να διοχετεύσει αυτά τα Ύδατα της Ζωής – σε πολλά επίπεδα: ως ζωή στο φυσικό επίπεδο, δίνοντας τροφή στα ίδια τα κύτταρα των σωμάτων μας· ως μια νέα ζωντάνια – αγάπη και φως μες στις καρδιές μας· και ως ζωή περισσή, ζωή πιο άφθονη – αγάπη, φως και δύναμη μέσα και πάνω από το κεφάλι των μαθητών του Χριστού, κάνοντάς τους ικανούς να συνεργάζονται πληρέστερα με το Σχέδιο που απορρέει από τη Σαμπάλλα, το "Κέντρο όπου η Θέληση του Θεού είναι γνωστή".