Ο Νους μου δεν έχει γαληνέψει



Μια μέρα, ο δεύτερος πατριάρχης Χουέι Κε επισκέφτηκε τον Μποντιντάρμα.
- "Γιατί ήρθες;", τον ρώτησε ο Μποντιντάρμα.
- "Ο νους μου δεν έχει γαληνέψει. Παρακαλώ, βοήθησε με να γαληνέψω τον νου μου", απάντησε ο Χουέι Κε.
- "Φέρε μου τον νου σου και θα τον γαληνέψω!"
- "Δε μπορώ να βρω τον νου μου", είπε έκπληκτος ο Χουέι Κε.
- "Εντάξει, λοιπόν", είπε ο Μποντιντάρμα, "ήδη τον έχω γαληνέψει...".

Σχόλιο: Εκείνος ο νους για τον οποίο ζήτησε βοήθεια ο Χουέι Κε από τον Μποντιντάρμα, δεν ήταν ο Αληθινός Νους του. Στην πραγματικότητα, ο Αληθινός Νους βρίσκεται πάντα σε γαλήνη, γιατί είναι απαλλαγμένος από επιθυμία. Όταν δεν υπάρχει επιθυμία, η Τέλεια Φώτιση μπορεί να επιτευχθεί. Ζητώντας τον νου του ο Μποντιντάρμα, προσπάθησε να κάνει τον Χουέι Κε να αντιληφθεί τη δική του κενή φύση του Αληθινού Νου. Ως αποτέλεσμα, ο δεύτερος πατριάρχης κατανόησε την προσκόλληση στον νου του, η οποία είχε προκαλέση την πλάνη του "γαληνεμένου" και του "μη γαληνεμένου", και, έτσι, εισχώρησε μέσα στο ανεμπόδιστο διάστημα του δικού του Αληθινού Νου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ο Μάγος του Στρόβολου

Ενθεογενή

Τρεις Θέσεις Σκέψης

ΦΡΑΚΤΑΛ: Η Γεωμετρία του Χάους και οι Φιλοσοφικές της προεκτάσεις

Οι Διδασκαλίες του Δον Χουάν

Χερουβείμ