Πίστις - Σοφία


(...) Και η ψυχή που έχει λάβει το μυστήριο του Αρρήτου, θα πετάξει στα ύψη, όντας ένα μεγάλο φωτεινό ρεύμα και οι Υποδοχάτορες δε θα μπορούν να την πιάσουν (...) Γιατί αυτή γίνεται ένα φωτεινό ρεύμα και ορμάει προς τα ύψη και καμιά δύναμη δε μπορεί να την κρατήσει κάτω, ούτε και να την πλησιάσει. Αντίθετα, θα περάσει μέσα από όλους τους τόπους των Αρχόντων και μέσα από όλους τους τόπους των εκπορεύσεων, χωρίς να δώσει απόκριση σε κανέναν τόπο, ούτε απολογίες, ούτε τεκμήρια. Καμιά δύναμη των Αρχόντων και καμιά δύναμη των εκπορεύσεων του Φωτός δε θα μπορεί να πλησιάσει αυτή την ψυχή (...)

(...) Και κατά τη διάλυση του κόσμου, δηλαδή όταν ο κόσμος θα ανυψωθεί και όταν οι ψήφοι των τέλειων ψυχών ανέλθουν όλες μαζί και όταν θα είμαι βασιλιάς στο μέσον του τελευταίου Παραστάτη, βασιλεύοντας πάνω σε όλες τις εκπορεύσεις του Φωτός και στα επτά Αμήν και στα πέντε Δέντρα και στα τρία Αμήν και στους εννέα Φύλακες και στον Υιό του Υιού που είναι οι δίδυμοι Σωτήρες και σε όλο το πλήθος των ψήφων των τέλειων ψυχών, που θα δεχθούν τα μυστήρια του Φωτός, τότε όλοι οι άνθρωποι που θα έχουν λάβει τα μυστήρια του Αρρήτου, θα είναι συμβασιλείς μαζί μου και θα στέκονται δεξιά και αριστερά στη βασιλεία μου. Και αμήν, σας λέω ότι εκείνοι οι άνθρωποι είναι ο εαυτός μου και εγώ είμαι εκείνοι.

(...) Έτσι, λοιπόν, όχι μόνο εσείς θα βασιλεύσετε μαζί μου αλλά όλοι οι άνθρωποι που θα λάβουν το μυστήριο του Αρρήτου, θα είναι συμβασιλείς μαζί μου στη βασιλεία μου. Και εγώ είμαι εκείνοι και εκείνοι είναι ο εαυτός μου. Αλλά ο θρόνος μου θα υπερέχει όλων αυτών. Και επειδή στον κόσμο θα υποστείτε περισσότερες θλίψεις από όλους τους ανθρώπους, κηρύττοντας τα λόγια που σας είπα, οι θρόνοι σας θα είναι συνδεδεμένοι με τον δικό μου στη βασιλεία μου.

Γι' αυτό τον λόγο σας είπα πριν:
"Εκεί όπου πάω θα είναι και οι δώδεκα Διάκονοί μου αλλά η Μαρία η Μαγδαληνή και ο Ιωάννης ο Παρθένος, θα είναι ανώτεροι από όλους τους μαθητές".

Και όλοι όσοι θα έχουν λάβει το Μυστήριο σ' εκείνο το Άρρητο, θα κάθονται στα δεξιά και στα αριστερά μου κι εγώ είμαι εκείνοι και εκείνοι θα είναι ο Εαυτός μου. Θα είναι ίσοι σε όλα και όμως οι θρόνοι σας θα είναι πιο έξοχοι από τους δικούς τους και ο θρόνος μου θα είναι πιο έξοχος από τους δικούς σας.

Και όσο για εκείνους που θα βρουν τον Λόγο του Αρρήτου, αμήν, σας λέω ότι οι άνθρωποι που θα γνωρίσουν εκείνο τον Λόγο, θα κατέχουν τη γνώση όλων αυτών των λόγων που σας έχω πει, δηλαδή των σχετικών με τα βάθη και με τα ύψη, των σχετικών με τα μήκη και με τα πλάτη. Εν συντομία, θα κατέχουν τη γνώση όλων αυτών των λόγων που σας έχω πει και εκείνων που δεν σας έχω πει και θα σας πω, τόπο προς τόπο και τάξη προς τάξη, όταν σας μιλήσω για την εκπόρευση του Πληρώματος.

Και πάλι σας λέω ότι θα γνωρίζουν με τι τρόπο ο κόσμος εδραιώνεται και θα ξέρουν με ποιο τρόπο όλες οι οντότητες των υψηλών τόπων εγκαθιδρύονται και ακόμη θα γνωρίζουν από ποιο στερέωμα ο κόσμος υψώνεται (...)

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

"Συνολικά το έργο περιλαμβάνει τέσσερα βιβλία που διηγούνται την πτώση της Σοφίας, τους θρήνους της, τη λύτρωσή της με τη μεσολάβηση του Σωτήρα, δηλαδή του Χριστού, και το εκπληκτικό ταξίδι που έκανε ο Ιησούς ύστερα από την Ανάληψη, στις λάμψεις του ανώτερου ουρανού. Στην επιστροφή του στη γη, ο Χριστός διηγείται στους μαθητές του τις λεπτομέρειες αυτής της Ανάληψης και τα μυστικά του σύμπαντος, με διαλόγους και ομιλίες που κράτησαν δώδεκα χρόνια".

Ζακ Λακαριέρ, "Οι Γνωστικοί"

Δημοφιλή Άρθρα

Ο Μάγος του Στρόβολου

Ενθεογενή

Τρεις Θέσεις Σκέψης

ΦΡΑΚΤΑΛ: Η Γεωμετρία του Χάους και οι Φιλοσοφικές της προεκτάσεις

Οι Διδασκαλίες του Δον Χουάν

Χερουβείμ